Marie, matka Ježíše, manželkou Muhammada v ráji?

18.02.2012 23:06

Bude Marie, matka Ježíše, ženou Muhammada, nechť mu Bůh požehná a dá mír, v ráji?


Pokud jste z této otázky v šoku, pak nejste jediní. Nedávno jsem se totiž dočetla na blogu jednoho exmuslima "experta na islám", že samozřejmě ano a toto je jeden z dobrých důvodů, proč ty hrozné muslimy nenávidět.


Přemýšlela jsem, proč jsem za x let praktikování a studování islámu tohle nikdy neslyšela. Dokonce ani při studiu životopisu proroka Muhammada na IOU (Islámské universitě). Za celý rok se o tom nikdo ani slůvkem nezmínil. Hmmm, proč by někdo tajil takovou informaci? Měli by se snad muslimové za takovou informaci stydět a schovávat ji?

Pátrala jsem po této otázce trochu více. Odpověď nakonec byla velmi jednoduchá.


Nikdy jsem o takovém tvrzení neslyšela, protože já stavím islám na věrohodných zdrojích a informacích (hadíthech, učencech atd.) a zrovna tento hadíth je velmi, velmi slabý. Tudíž jen hlupák by stavěl svou víru na vodě, která mu nedá žádnou stabilitu.

Pro jistotu to však celé shrnu:


Hadíth(y), které říkají, že Marie matka Ježíše bude manželkou Muhammada v ráji, jsou velmi slabé a tudíž se nad nimi ani nelze pozastavovat, natož na nich stavět nějaká tvrzení. Islám není postaven a praktikován na slabých nebo vymyšlených informacích a nenechte si tvrdit opak.
 

—————

Zpět