Muslimkou v 15 letech

26.02.2013 14:56

Nedávno jsem si přečetla dva krásné příběhy nových muslimek a se svolením těchto sester je zde ráda zveřejním. Následující příběh je ukázkou, že ne každá muslimka konvertuje pro manžela, a že muslimky mezi Češkami jsou různého věku. Lidé, kteří k islámu konvertují jsou různí, není zde stereotyp nebo nějaká určitá specifická věková či společenská skupina. Ty ženy, které konvertují, nebo praktikují pro sebe a Boha, zůstanou Bohu věrné. Naopak ty, které přijaly islám pro člověka a svůj záměr nezměnily, nebo si na svá bedra nabraly přílišnou zátěž, islám jednou opustí.

 

„Víra v očích Alláha je islám“ (Korán 3:19)

 

https://4.bp.blogspot.com/_OM8LYRLfdtQ/TMG0GQw_0xI/AAAAAAAAAMg/RiGccXPgQJA/s1600/db_Rose_Bud_Red1.jpg

Selam aleikom,

 

mé jméno je Zdeňka, arabské jméno jsem si vybrala Amatullah, je mi necelých 17 let. Bydlím v České republice v Klatovech. Chtěla bych napsat můj příběh jak jsem konvertovala k islámu.

 

Bylo mi přibližně 15 let, když jsem se o islámu dozvěděla. Bylo to když jsem náhodou hledala informace do školy pro referát na téma náboženství. Našla jsem blog kde psala muslimka, která byla šťastně vdaná a popisovala islám. Začala jsem se o to zajímat.
Za necelé dva měsíce jsem konvertovala k islámu. Ze začátku jsem hidžáb (pokrývka hlavy) nenosila, bála jsem se reakce okolí. Hidžáb jsem naplno začala nosit od mých necelých 16 let. Ve škole to byl šok,

 

někteří mi říkali že jsem naivní, že islám mě nic nedá, že jen pošpiňuji okolí...., ale já jsem si jich nevšímala. Vše co mi islám dal, bylo pochopení, láska, svoboda, mír, klid, poprvé ve svém životě se mohu cítit svobodně.


Moje rodina mě podporuje, ale všichni moji přátelé se mě vzdali.


Po roce co jsem konvertovala k islámu konvertovala i má maminka. Byla jsem šťastná, že dala prostor islámu, a našla cestičku jak být také šťastná. Minulý měsíc bohužel má maminka byla v nemocnici a zemřela, nechť odpočívá v pokoji. Jsem na mojí maminku hrdá, že konvertovala k islámu a dala svou víru Alláhovi.


Co se týče modliteb, modlím se 5x denně.


Půst během ramadánu bohužel nemohu dodržovat jelikož můj zdravotní stav to nedovoluje, ale to neznamená že nejsem řádná muslimka.


V budoucnu bych chtěla založit rodinu. Vím, že mé děti nebudou jako ty české, které popíjí alkohol, kouří a dělají spoustu špatných věcí. Chtěla bych mé děti vést k islámu, a otevřít jim srdce jak tomu bylo v mém případě. Mám z islámu nepopsatelně krásné pocity. Naplňuje mě to láskou k islámu, a přála bych si, aby na světě bylo více muslimek.

—————

Zpět