Poznámka (kdo jsem)

26.11.2015 17:44
Váš e-mail: lasport@volny.cz
Předmět: Poznámka
Text: Dobrý den,
na Váš web jsem narazil pro mém hledání informací o Islámu, něco jsem si z Vašeho webu přečetl, ale nikde jsem nenašel, kdo je autorem. Jako by celý Váš web byl zahalen burkou - plyne to z islámské kultury? Nebo je za tím něco jiného?
Za objasnění Vám budu vděčný.
S přáním pěkného dne
Radomír Škaloud


Dobrý den,

děkuji za vaši návštěvu na mých stránkách.

Web burkou není zahalen, nikdy jsem necítila potřebu ventilovat svá osobní data. Kdo má internetovou zkušenost se zneužíváním osobních dat, tak to určitě pochopí. Náznaky toho, kdo jsem na blogu najdete a i můj příběh hledání cesty k islámu a zahalování. A ti, kteří mě 'sledují' delší dobu, ví, kdo jsem a nijak se neskrývám.

Shrnutě, přijala jsem islám před více než 16 lety. Začátkem roku 2016 bych měla ukončovat bakalářské studium islámských studií a během stejného roku pokračovat magistrem v témž oboru. Toto info je myslím relevantní vzhledem k nátuře článků.

Přeji požehnaný den.

—————

Zpět